Als marketing of communicatie professional vertel je het verhaal van a.s.r. Met goede proposities, sterke campagnes en rake web content. En door constant rekening te houden met de customer journey. Zo zorg je voor transparantie, duidelijkheid, een betere positionering en een grotere klanttevredenheid. Dat kan voor collega’s zijn of voor de buitenwereld. Voor heel a.s.r., maar ook voor één van onze merken of als werkgever.
Je kunt als communicatie- of marketingprofessional op verschillende plekken werken binnen a.s.r. Op de afdeling Corporate Communicatie kun je je talent inzetten op de vakgebieden interne communicatie, woordvoering en PR, evenementen, merk & positionering, verslaglegging en investor relations. In de business werken bovendien nog een aantal communicatieprofessionals en marketeers dedicated voor een businessline of een merk. En in het team Innovatie en Digitaal werken marketing- en communicatieprofessionals aan vooral digitale projecten en producten.
Ook is er veel variatie in de inhoud van de functies. Je kunt bij ons werken als adviseur, maar ook als redacteur of als visual designer. Of als (online) marketeer, analist of storyteller. Wat je ook doet, je krijgt bij ons als marketing- en communicatiespecialist veel ruimte om initiatief te nemen, verbeteringen aan te dragen en jezelf te blijven ontwikkelen
Bij a.s.r. kijken we bij alles wat we doen of het toekomstbestendig is. Want als werkgever én actieve deelnemer in de samenleving streven we voortdurend naar een evenwicht tussen mens, maatschappij en milieu. We investeren in de energietransitie en ondersteunen biodiversiteit. Ons hoofdkantoor is CO2-neutraal, we stimuleren duurzaam reizen en combineren teamuitjes vaak met maatschappelijke activiteiten. Ook bieden we duurzame verzekeringsoplossingen, zoals zonnepanelen en duurzaam schadeherstel. Met investeringen in wind- en zonneparken en de Verduurzamingshypotheek dragen we bij aan een samenleving waarin iedereen duurzame keuzes kan maken. Voor nu, later en altijd.